چگونه باز به ماتم نشست خانه ما
هزار نفرین باد
 به دستهای پلیدی
که سنگ تفرقه انداخت در میان ما
حمید مصدق

چه احساسی دارین وقتی یک نفر که مثلا دوستتونه اونقدر خودخواه باشه که شما رو از دوست واقعیتون جدا کنه و از این کارش احساس خوشنودی کنه؟باهاش چی کار میکنین؟
-راستی  خواهش میکنم پیامهای خوبتونو برام بفرستید.از همه تون ممنونم.

سلام !اگه میشه برید اینجا رو ببینید؛بهتره؛نظر هم بدیدلطفا!!
http://helaleh.persianblog.com


عروسک کوچولوی قشنگ من
تمام رویاهای کودکی من
کجا هستی؟
پیدایت نمی کنم.
اتاقم رو میگردم و باز هم میگردم
صدات رو از پشت دیوارهای حیاط میشنوم
که میگه : اگه میتونی منو بگیر
ولی چرا نمیبینمت؟
به من بگو کجا هستی
دیگه قایم باشک بازی بسه.
بیا دیگه خسته شدم
کجا هستی عروسک قشنگ چشم آبی من؟
برگرد عروسک من
عروسک کوچولوی قشنگ من!

سلام دوستای خوبم!!!!

سلام!
نمیدونید چقدر دلم برای شما و بلاگ اسکی تنگ شده بود؟
دوستتون دارم.