سلام...

و بعدش خداحافظ...

۴سال اینجا نوشتم...شما خوندید....لطف کردید نظر دادید...

۴سال...گاهی هر روزنوشتم...گاهی میشد که ۴.۵ماه ننویسم

۴سال....خوب...بد...هرچی شما بگید

۴سال...

بالاخره ۴سال گذشت...

خیلی اتفاقها افتاد...قرار نیست بیوگرافی وبلاگ بنویسم....خیلی میشه

ندانم من دگر چون شد   که چون غرق است در بی چون

حالا میخوام دیگه ننویسم...

چرا؟

چرا شو خودم هم نمیدونم...همینطوری.....

خلاصه....الآن اومدم که

۱.از همه دوستای عزیزم خداحافظی کنم...بگم مرسی که بودید

۲.اگه اذیتتون کردم یا حرفی زدم که خوشتون نیومد....plz!!!!!!!!!

خوب ببخشید دیگه...

۳.دوستتون دارم(ثریا با توام)

۴.بسه دیگه

۵.من که نیستم ٬مواظب خودتون باشید....D;

۶.الآن یادم نمیاد

۷.bye bye

۸.خوب تموم شد دیگه!!نشد؟؟

 

نظرات 7 + ارسال نظر
احمد جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:17 ب.ظ

خداحافظ...()

ثریا سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:35 ب.ظ

سلام عزیزم . خوبی ؟ اوا کجا می خوای بری . ما تازه با هم آشنا شده بودیم . من خداحافظی نمی کنم چون منتظرم که دوباره برگردی . مرسی که اومدی پیشم . دانشگاه چی شد ؟ من رشتهی پرستاری شهر تبریز قبول شدم . تو هم اگه اومدی و این نظر رو خوندی بگو که چی شد ؟ باشه ؟ من منتظرم تنهام نزاری . منم دوستت دارم . باشه؟

ثریا دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:53 ق.ظ

سلام عزیزم . خیلی خیلی خیلی خوشحالم که قبول شدی و رشته یخیلی خوبی هم هست . امیدوارم و برات آرزوی موفقیت می کنم در تمام مراحل زندگی . دلم برات تنگ میشه . اومدی حتما خبرم کن . من هم دیگه جمعه میرم تبریز . دوره ولی خب عوضش رشتهی ایه که دوست دارم . ماه من مواظب خودت باش.

مهدی دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 04:04 ب.ظ http://parsittech.blogsky.com

با درود
دوست گرامی نشان دهید که ایرانی هستید
ما تصمیم داریم جشن با شکوهی برای بنیان گذار حقوق بشر یگانه مرد تاریخ ایران و جهان کوروش بزرگ ‏برگذار کنیم.‏
در ضمن این مراسم به نحوی یک اعتراض آرام به ساخت صد سیوند و خرابی تنگه بلاغی و تاریخ 12 هزار ساله ‏این تنگه می باشد.‏
این مراسم در شیراز و شهر مرو دشت و در نزدیکی آرامگاه کوروش بزرگ ( پاسارگاد ) برگزار می شود.‏
لطفا مارا همراهی کنید.‏
برای اطلاعات بیشتر به این لینکها مراجعه کنید.‏
http://parsittech.blogsky.com/?PostID=84‎
http://irhc.blogsky.com/‎
http://www.savepasargad.com/‎

گزارشگر پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:12 ق.ظ http://gozareshgar.blogfa.com

سلام .خسته نباشید.وبلاگ تان رابطور مختصر وگذرا دیدم.بسیار متنوع وزیباست.

امیدوارم که بتوانم درآینده ودرفرصتی مناسبتر از آن دیداری کاملتر داشته باشم.

خوشحال می شوم ازوبلاگ ما نیزدیداری داشته باشیدو نظرات انتقادی وپیشنهادی

خودرابرایم ارسال کنید. شما در دادن نظرات در وبلاگ گزارشگر کاملا آزاد هستید

و نظرات شما با هر شدت و درجه مخالفتی که باشد به هیچ وجه و

تحت هیچ شرایطی حذف و سانسور نمیشود.
موفق باشید.

مهدی شنبه 27 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:06 ب.ظ http://parsittech.blogsky.com

با درود
دوست گرامی
آنچه فرهنگ ما را پس از تازش عربها , موغولها , انگلیسیها و دیگر کشورها به میهن ما زنده نگاه داشته , زبان مادری مان است پس تلاش می کنیم زبان مادری خود را پاس داریم و تا می توانیم از واژه های زبان خودمان به جای واژه های بیگانه ای که پس از این تازشها به زبانمان وارد شده بهره ببریم و با آنها گفتگو کنیم و بنویسیم.
چرا از بکار بردن واژه های زبان خود که سرمایه های فرهنگی ما هستند سربلند نباشیم ؟
آیا زبان پارسی مایه شرمساری ایرانیان است یا دست آویز سربلندی ما ؟
زبان مادری ما همچون گنجینه ای از هزاران سال پیش با گذر از جنگها و کشتارها و درازای سده ها به دست من و شما رسیده و مایه ی سربلندی ماست. بیاییم پارسی را پاس داریم !
من در راستای هدف یاد شده دست به ساخت یک واژه نامه مبتنی بر نرم افزار Babylon زده ام.
که از راه تارنگار زیر می توانید به آن دسترسی پیدا کنید.
http://www.parsilive.blogfa.com
شما نیز می توانید با نهادن لوگوی این واژه نامه در تارنگار یا تارنمای خود و شناساندن این واژه نامه به دیگران ما را در گسترش فرهنگ و زبان پارسی یاری دهید.
با سپاس فراوان
مهدی منصوری

جهانگیر پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:53 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد