یه زمانی الکی الکی خوش بودم

بعد یه کم فهمیدم چی به چیه...کی به کیه...چه خبره؟

یه خورده داغ کردم...حرصم گرفت

بعد دلم برای خودم برای خودمون برای همه مون سوخت

بعد با خودم گفتم:درستش میکنیم...ما هنوز جوونیم...کلی راه جلومونه

بعد فهمیدم نخیر اصلا تو مهم نیستی...نه نظرت...نه رایت...نه...هرچی بخواد بشه میشه(در واقع هرچی بخوان بشه میشه)

با خودم گفتم:بیخیال اصلا به تو چه؟

ولی مگه میشه؟دارم اینجا زندگی میکنم

آها!یه فکری....

از این جا برو...حال دنیا...زندگی کن

بعدش اون من ایرانیم از دست من بیخیالم حرصش گرفت...بهش گفت تو هر کی باشی و هر جا که بری ته تهش یه ایرانی هستی...خونه ات اینجاست

یه کم فکر کردم...دیدم کی حال داره بدون مامانش پاشه بره یه جای دور؟

در نتیجه حالا حالاها تا ۳..۴..سال در خدمت هستیم

تا بعد

خداییش چقدر زیاد فکر کردم؟!خسته شدم!

نظرات 7 + ارسال نظر
behshad ( booter ) yahoo 7.5 شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:18 ق.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com

salam dost aziz va Gol khobi wblaget ghashang bood va jaleb tonesty be man sar bezan va az barname haye yaho 7 final be khosos Boot DC Buzz Estefadeh kon va be dostanet moarefy kon montazeret hastam khosh hal shodam behshad bye

ثریا شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:11 ق.ظ

سلام عزیزم . خوبی ؟ خیلی با حال نوشتی . واقعا همین طوره ادم بدون مامانش حال نداره بره یه جای دور .
دوستت دارم .

behshad ( booter ) yahoo 7.5 شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:22 ب.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com

salam dost aziz va Gol khobi wblaget ghashang bood va jaleb tonesty be man sar bezan va az barname haye yaho 7 final be khosos Boot DC Buzz Estefadeh kon va be dostanet moarefy kon montazeret hastam khosh hal shodam behshad bye

احمد شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:08 ب.ظ http://neghab.blogsky.com

سلام
خوش گذشت؟خسته نباشی...شیرازو بی نهایت دوست دارم
خیلی خوبه...یه پله از بقیه جلوتریم...چون با خیلی ها که بحث کردم...عقیدشون این بوده که عربهای...-نمی گم-لطف کردن تشریف اوردن به ایران و از اون جالبتر یه عده میگن دعوتشون کردن!!!!!مخ ادم صوت میشکه!دروغ تا چه حد؟تحریف تا کجا؟
چی؟؟؟گلاب به روتون!!به مسلمونا نسبت ندم؟پس بگم کار کیا بوده؟امریکای جنایتکار؟یه چی میگیا!!! فقط یه خواهشی ازت دارم...تورو خدا تو هم مثل این مسلمونای مثلا تحصیل کرده!نخواه که حساب اسلام و مسلمونا رو از هم جدا کنیم...مسخره است...خیلی مسخره
نه!!اینجوری نبوده...حضرت علی هم اگر مخالفت کرده باشه،به دلیل منافع خودشون بوده وگرنه هرگز و هرگز دلش برای من و وطنم نسوخته....آه
کاملا حق با توئه...ما باید با هم کشورمون رو بسازیم...پر شکوه تر و قدرتمند تر از گذشته ی فاخرش...ولی..ولی..ولی........
قبل از سازندگی...باید ایران رو از هرچی و هرکس غیر ایرانی پاک کنیم...باید این خاک زنده بشه...باید نفس بکشه...جووناش باید بیدار شن...سر پا و زنده بشن...باید...باید...باید حق خیلی ها رو کف دستشون گذاشت...جوری که دیگه دستشونو روی خاک من...ناموس من...تاریخ من.. دراز نکنن.....................................................................
2تا گلایه هم ازت دارم:
یکی اینکه تو که منو میشناسی...توقع ندارم بگی توی گذشته زندگی می کنم...خودتم می دونی اینجوری نیست...ولی نباید توقع داشته باشی وقتی دارن 8000 سال تاریخ مملکتمو به تاراج میبرن...سکوت کنم و دم نزنم...هرچند که کارم خیلی کوچیک و ناچیزه...ولی با این حال...اگه این، توی گذشته زندگی کردنه،من با تمام افتخار اعلام می کنم که...اره...توی گذشته زندگی می کنم...توی گذشته ای که توش فقط ایرانه و ایرانی...توی ریشه ام
2.چرا فکر میکنی من با مسلمونا و اسلام مشکل دارم؟نه...وقتی صحبته وطنه...مسلمون کیه؟اسلام کیلو چنده؟برای من اسلام هم مثل مسیحیت...یهودیت و...من فقط و فقط قلبم برای خاکم می تپه و بس... وهر چی و هرکی هم که بخواد ایران و ایرانیو از هم جدا کنه و یا زیر سوال ببره...دشمنه، و تکلیفش مشخصه...حالا اسلام باشه...دولت باشه...ملت باشه...هر چی و هر کی که میخواد باشه.

راستی...میخوام لطف کنی و توی نظراتم نظر ملیحه خانم رو نسبت به من و افکارم بخونی و نظر بدی...مرسی
سبز باشی و پایدار

احمد شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:19 ب.ظ

فعلا فقط موفق باشی و ممنون از پاسخت
تا بعد!
سبز باشی و پایدار

احمد دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:59 ب.ظ http://neghab.blogsky.com

سلام
ببین...(ایران اسلامی) نداریم....ایران...باید ایران بشه و باشه...نه اسلامی و نه هیچ چیز دیگه ای...
نمیخوام اعتقاداتتو زیر سوال ببرم...ولی به هیچ وجه اسلام اینطوری که تو میگی نیست...ولی با این حال عقیده ی تو و همه مسلمونا برای من و هم وطنام محترمه...
نکته اینه که خیلی از کسایی که الان توی جغرافیای سیاسی ایرن زندگی میکنند و توی شناسنامشون مهر ایران خورده...ایرانی نیستن...از تو توقع ندارم که هرکی رو که خونه اش توی ایرانه و یا فارسی حرف می زنه...ایرانی بدونی...اکثر اطرافیانمون متاسفانه..عرب...ترک...افغانی و کلا غبر ایرانی اند و به طبع دلشون برای من و خاک نمیسوزه...البته همه محترمند ولی ایرانی نیستند....
ببین...نمیتونی منکر این قضیه بشی که توی اون حمله ی وحشیانه...امام حسن و امام حسین جز سران لشکر اعراب نبودن!!!ای دردناکه و غیر قابل بخشش!
چرا اتفاقا...دیگه دوره ی این حرفا تموم شده...هر دینی مرز مشخصی داره و حق نداره که پاشو از اون فراتر بزاره...دیگه تموم شد دوران جاهلیت که به اسم خدا و پیغمبر هرکی هر غلطی خواست کرد و ۱۴۰۰ ساله که با مملکته من اینکارو میکنند.....افسوس....ولی درستش می کنیم
یعنی چی گردنشو بزنیم؟بچه نشو نفیسه....
غیر ایرانی ها هرچقدر هم که خوب باشن توی این اب و خاک مهمونند و باید سعی کنند که مهمونای خوبی باشن وگرنه پیدا خواهد شد شیر مرد و شیر زنی که حقشونو کف دستشو بزاره و بفستتشون همون جایی که بودن...اره...من مطمئنم
من نگفتم اون افریقایی یا امریکایی ادم نیست و یا باید نابود بشه...همه خوبن..به شرطی که به من...کشورم...تاریخم و مردمم..کاری نداشته باشن............................. .
سبز باشی و پایدار



ببین عزیزم من بچه ام...هر کاری هم کنم نمیتونم حرفاتو قبول کنم....اصلا ولش کن ...من و تو که میدونیم آخرش به هیچ نتیجه ای نمیرسیم....اصلا چرا باید هر ۲تامون مثل هم فکر کنیم؟تو که نمیتونی نظر منو عوض کنی...من هم دیگه حوصله شو ندارم...هر جا هستی موفق باشی و سربلند

احمد دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:41 ب.ظ http://neghab.blogsky.com

اره....تو راست میگی....منم نخواستم باهات بحث کنم و یا نظرتو تغییر بدم....گفتی و گفتم
اینم بگم که از اولشم مشخص بود که صحبتمون به همین جا میرسه...و این برای من اصلا جای تعجبی نداره و چیز جدیدی هم نیست...متاسفانه توهم مثل بقیه.......ولی من ایمان دارم که یه روزی درست میشه....به امید اون روز
سبز باشی و پایدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد