چرا همه تیرها از توی همه قلبها رد میشن؟
...اینم یه جورشه..باحاله نه؟...چرا هیچ کس وقتی صحبت از قلب میشه یاد کاکتوس نمیافته؟...همه به گل رز و...فکر میکنن...حتی خودم
جداً؟...
آخیییی...چه نازه
خیلی علافم ...نه؟
74200 - Heart-Shaped Glass Globeمن  زمین را دوست دارم...نقطه...سر خط
IS240-006 - Pinned Up Heart Shapeآخ...انقدر محکم چکشو نکوب!؟
IS240-030 - Young Woman Holding Heart Shapeاین علامت مخصوص حاکم بزرگ میتیکومان است...احترام بگذارید
ANI-02-YOU006 - Caged Bird with Red Heartاینم دلم نیومد که نذارمش....دیگه بسه..نه؟

حالا دعا کنم و بخوابم:
خدایا
بارالها!
انسانهایی همچون من را لحظه ای بیکار مگذار که زرت و زرت کارت اینترنت تموم میکنن
آمین

سلاااااااااااااااااااااااااام

آخیییییییییییییییییییییییش
من ...بر ...گشتم
کامپیوتر جون سالم شدند

یه چیزی:شما میدونید اون چیه که معادل فارسی آن پایانه است؟(دارم جدول حل میکنم مثلا...فقط ایرادش اینه که جواب نصفشو نمیدونم)این معادلها کشتن منو...انگار فقط بلدیم برای کلمه های انگلیسی معادل در بیاریم...انگار نه انگار که معادل یک کلمه عربیه...عربی رو باید بیخیال شد؟
خوب فعلا تا بعد....

ترا من زهر شیرین خوانم ای عشق
که نامی خوشتر از اینت ندانم
وگر هر لحظه رنگی تازه گیری
به غیر از زهر شیرینت نخوانم
که نامی خوشتر از اینت ندانم ای عشق
...
به آسانی مرا از من ربودی
درون کوره غم آزمودی
دلت آخر به سرگردانیم سوخت
نگاهم را به زیبایی گشودی
شعر از فریدون مشیریه...نمیدونم اصلش چیه ولی همایون اینجوری میخونه
من عاشق این شعره شدم...همین جور الکی

راستی دارم میرم کلاس سه تار اولش یه خرده سخت بود ولی کم کم دارم راه میفتم
جدا که صدای قشنگی داره...از انتخابم پشیمون نیستم

دعا کنید که کامپیوترم زود خوب بشه...آخه تابستون آدم اینطوری آپدیت میکنه؟