چرا همه تیرها از توی همه قلبها رد میشن؟
...اینم یه جورشه..باحاله نه؟...چرا هیچ کس وقتی صحبت از قلب میشه یاد کاکتوس نمیافته؟...همه به گل رز و...فکر میکنن...حتی خودم
جداً؟...
آخیییی...چه نازه
خیلی علافم ...نه؟
74200 - Heart-Shaped Glass Globeمن  زمین را دوست دارم...نقطه...سر خط
IS240-006 - Pinned Up Heart Shapeآخ...انقدر محکم چکشو نکوب!؟
IS240-030 - Young Woman Holding Heart Shapeاین علامت مخصوص حاکم بزرگ میتیکومان است...احترام بگذارید
ANI-02-YOU006 - Caged Bird with Red Heartاینم دلم نیومد که نذارمش....دیگه بسه..نه؟

حالا دعا کنم و بخوابم:
خدایا
بارالها!
انسانهایی همچون من را لحظه ای بیکار مگذار که زرت و زرت کارت اینترنت تموم میکنن
آمین
نظرات 3 + ارسال نظر
احمد سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:56 ق.ظ http://neghab.blogsky.com

تعظیمممممممممممممممممممممممممم به حاکم بزرگ
سلام
بسیاز زیبا و عاشقانه بود.
چرا که نه؟مگه کاکتوس نمی تونه عاشق بشه؟
اینم بگم و زحمت رو کم کنم:
تیر به همه قلب ها نمی خوره...به بعضی ها (ار پی جی) می خوره
شاد و سرافراز و پاینده باشی

پیمان پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:25 ب.ظ http://peyman59.blogsky.com

سلام
ممنونم که هنوز به من سر می زنی.
خوشحالم که فرصتی دست داد تا به شما سر بزنم. از اینکه دیر به شما سر زدم باید عذرخواهی کنم.
نوشته هایت زیبا بود و خیلی زیبا و ماهرانه از عکس ها در کنار نوشته ها استفاده کرده بودی.
روز زن را به شما دوست عزیز تبریک می گویم.
موفق باشید.

من شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:13 ب.ظ http://sarv.blogsky.com

سلام من رو هم همینجور خدا کنه همه جا همیشه برات آبی قلب قلبی باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد