عیدتون مبارک دوستتون دارم شاید تا بعد عید!

سلام حالم زیاد خوب نیست اما به نظرم بهترین کاری که میشه کرد همینه که بنویسم، اگه کتاب«در آغوش نور »رو نخوندی ،به نظر من برو بخونش ،میدونی یه جورایی آدم یه حس خیلی خوبی نسبت به همه چیز پیدا میکنه،نمیدونم چه طوری بگم،خوب بخونش دیگه!(نوشته بتی جین ایدی/نشر تیر) .............................................................................................................................. راستی شکوفه ها رو دیدی؟من که بعد از دیدن اولین درخت پر شکوفه ،تا یه هفته سرحال بودم.چقدر خوبه که بهار داره میاد،از اونم بهتر اینه که سه شبه که ساعت۴-۵ بارون میزنه،بوته های رز باغچه مون هم که یه عالم جوونه زدن...اونوقت من باید واقعا دیوونه باشم که با وجود همه اینها حالم بده...خوب چی کار کنم؟هر کس دیگه هم اگه جای من بود،سیستمش میریخت به هم....هر چقدر میخواهم به خودم بگم که مهم نیست میبینم که مهمه خوب! به نظر تو من چی کار کنم؟...وااای دوباره اعصابمو خودم ریختم به هم!

در اینجا وقت گل گفتن زمان گل شنفتن نیست نهان در آستین همسخن ماری درون هر سخن خاری ست.

حتی به آواز یک کبوتر آزاد هم امید دارم با آرزوی روزهای زیبای زیبا برای همه مون

عجب بند و بساطی راه انداخته اند واسه این انتخابات!؟واقعاً فکر میکنند که مردم اینقدر شعورشون پایینه که نفهمن چی به چیه؟ راستی از همه تون ممنونم که بهم سر میزنید ،قول میدهم بیام پیشتون ولی اگه دیر به دیر میشه منو ببخشین لطفاً....همه تونو دوست دارم....خیلی زیاد ....