والا پیامدار محمد«ص» گفتی که یک دیار هرگز به ظلم و جور نمی ماند بر پا و استوار هرگز هرگز... والا پیامدار محمد«ص» آنگاه تمثیل وار کشیدی عبای وحدت بر سر پاکان روزگار والاپیامدار محمد«ص» غروب پیامبر پاکان,حضرت محمد«ص»,امام حسن مجتبی و امام رضا «ع» را با هم به سوگ مینشینیم.

سلام دوستای خوبم دلم براتون تنگ شده بود. .................................................. راستی چند روز پیش داشتتم فکر میکردم که خوش به حال خدا.چرا؟تا دلت بخواهد دلیل هست اصلا یه دلیلش اینه که خداست.یه لحظه دلم خواست خدا باشم.اما بعد اینکه یه خورده فکر کردم(مثل یه آدم سالم نه یک دیوانه!) دیدم که نمیشه . آخه مگه الکیه؟!ولی خوب اگه نمیتونم خدا باشم،یه چیزی شبیه اون که میتونم باشم!نمیتونم؟ ...............................................................................................................................یه وقت فکر نکنین عید بیکار بودم مخم مختل شده ها؟ ................................................................ راستی توی شمال روی یکی از دیوارها با زغال نوشته بود:عشق سوء تفاهمی ست بین دو احمق! به قول مامانم بیچاره چه دل پری داشته؟! ................................................................................................................. دوستتون دارم! پاینده باشید!