http://tabriz9.blogsky.com

من ایرانی

تو ایرانی

ما هم وطن

چرا؟؟؟

جگرسوز است

جگر سوز

جگر سوز

عنوان مهمه؟؟؟

سلام

از همه تون ممنونم که اینقدر مهربونید

ببینید...اون آقا احتیاج به خون داره و گروه خونی هم مهم نیست....فکر کنم به گلبولهای سفید و این چیزها ربط داره...(من زیاد حالیم نیست)به هر حال باید آزمایش بدید تا ببینید خونتون برای پیوند به خونش میخوره یا نه...

من دیگه چیزی نمیدونم...اگه وقت داشتم میرفتم دنبالش تا دقیق متوجه بشم چی به چیه و بتونم براتون توضیح بدم ولی یه مشکل بزرگی هست به اسم کنکور...تا من کنکورمو بدهم دیگه فکر کنم خیلی دیره....

خواهش میکنم اگه تهران هستید حتما برید آزمایش بدید...یا حداقل به دور و بریهاتون بگید که اگه میتونن برن....

خدای ما خیلی بزرگ و مهربونه....دعا کنید

 

تو رو خدا نذارین دیر بشه

بچه ها ببینید من اصلا نه وقتشو دارم  نه میتونم الآن  جمله های قشنگ و.... بنویسم(اگه جمله بندیها م افتضاحه ببخشید)

فقط میخواستم بگم که یه نفر هست که خیلی به کمک ما احتیاج داره و شاید تو دقیقا هونی باشی که میتونه بهش کمک کنه...

ببین یه جوونی هست که سرطان خون داره...و خیلی زیاد به خون احتیاج داره....ولی کسیکه خونش بهش بخوره خیلی کمه....

نمیدونم چرا ولی انگار یه چیز دیگه به جز گروه خون مهمه...باید آزمایش بدید...ببینید اگه یه نفر از خانواده تون هم این آزمایشو بده معلوم میشه که خونتون بهش میخوره یا نه؟

آزمایشHLA  کلاس یک(۱)

به روش سلولژی

آدرس:خیابان کارگر شمالی-بالاتر از پارک لاله-نرسیده به پمپ بنزین-آزمایشگاه بهار

باید بگی که برای حسین صحراگرد میخواهی خون بدی.

اگه میتونی همین امروز برو.....

۲ماه اصلا زیاد نیست

برای باقی مونده عمر یه جوون اصلا زیاد نیست

برای یه بچه یک ساله این که فقط ۲ماه دیگه باباشو ببینه خیلی کمه...

یادت باشه که شاید تو همونی باشی که خدا بهش اجازه داده که جون یه بنده شو نجات بده...

فقط خواهش میکنم این مطلبو تو وبلاگهاتون بنویسید....اینطوری حداقل افراد بیشتری باخبر میشن...