از ننگ چه گویی .......که مرا نام زننگ است

وز نام چه پرسی .......که مرا ننگ زنام است......................................................................... کاست ناشکیبا ی همایون شجریان خیلی قشنگه...اگه موسیقی سنتی دوست دارین حتما گوش بدین....من که خیلی خوشم اومد....راستی حالتون چطوره؟

دلم میخواهد به خدا سلام کنم...ولی آدم باید دیوونه باشه که به کسی که همیشه همراهشه سلام کنه......... اما مهم نیست...من دیوونه ام...مگه چه اشکالی داره...خدا جونم سلام ...سلام...برای صدمین بار سلام....

نمیدونم چی بنویسم...نوشتنم نمیاد...مخم کار نمیکنه...از یه بچه یه ساله چقدر توقع دارین آخه؟! نظرتون چیه؟ تنابزیرستودعخحثبنتدئلغلئنمکتغهلافنستتر نتبئقنتثلادثتذلفنضئس۸۹ض نتثقعهایبتند۷۸ضصئنهتصثت................ اگه گفتین چی نوشتم؟... من که میگم حالم بده... این وبلاگ در حال حاضر کمترین ارزشی نداره... خودتونو برای خوندنش به درد سر نیندازید... تا بعد ... میخواهم در و دیوارهای اینجارو رنگ کنم...