بدینوسیله از همه دوستان محترم به خاطر بی معرفتی معذرت میخواهم....

باور کنید سرم خیلی شلوغه

عید همه تون هم مبارک

شاد باشید

برام دعا کنید...خیلی بد شده ام

نخبه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یه نکته قابل توجه...

صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به سختی در

حال نخبه پروری می باشد....

به شیوه بسیار خنده داری!!!!

حوصله توضیح دادن ندارم...

فعلا در همین حد اطلاع داشته باشید

 

لطفا برام دعا کنید...خیلی زیاد....

نه برای کنکور و این حرفها....

دلم بدجور گرفته...

دیگه دارم میبرم...

آخه خداااایااااااااااا؟؟!!..

یه سوال؟

ببینید اگه شما عاشق معماری باشید

میرید دانشگاه تهران یا شهید بهشتی؟

جون من اگه میدونید کدوم بهتره بهم بگید

(مخصوصا دانشجوهای معماری)

آخه من تهرانو دوست دارم....همه میگن شهید بهشتی بهتره....

از یه طرف دیگه تهران بین المللیه...من هم میخوام برم!

تو جای من بودی چیکار میکردی؟

.....

اه....چقدر زود خسته شدم

چقدر بده که ندونی چی جلوی پاهاته

تا ۲ ماه قبل وقتی به این روزا فکر میکردم میخواستم از خوشحالی بال در بیارم

اما الآن زیاد احساس خوبی ندارم

اه....انتظار مسخره

خب چی میشه اگه این سازمان سنجش یه کم نتیجه ها رو زودتر بده؟؟؟؟