ترا من زهر شیرین خوانم ای عشق
که نامی خوشتر از اینت ندانم
وگر هر لحظه رنگی تازه گیری
به غیر از زهر شیرینت نخوانم
که نامی خوشتر از اینت ندانم ای عشق
...
به آسانی مرا از من ربودی
درون کوره غم آزمودی
دلت آخر به سرگردانیم سوخت
نگاهم را به زیبایی گشودی
شعر از فریدون مشیریه...نمیدونم اصلش چیه ولی همایون اینجوری میخونه
من عاشق این شعره شدم...همین جور الکی

راستی دارم میرم کلاس سه تار اولش یه خرده سخت بود ولی کم کم دارم راه میفتم
جدا که صدای قشنگی داره...از انتخابم پشیمون نیستم

دعا کنید که کامپیوترم زود خوب بشه...آخه تابستون آدم اینطوری آپدیت میکنه؟
نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:56 ب.ظ http://nikkar.blogsky.com

[ بدون نام ] دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:17 ب.ظ

الو؟
کجایی؟

[ بدون نام ] دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:18 ب.ظ

ن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد